REKLAMÁCIÓS REND
A panaszkezelési eljárás szerves része a The ChilliDoctor e-shop ÁSZFnek.
A Vevő köteles a megrendelés elküldése előtt megismerkedni a reklamációs eljárással és az Általános Szerződési Feltételekkel.
Az adásvételi szerződés megkötésével és az áru átvételével az eladótól a hozzájárulást megkapják.
A jótállás bizonyítékaként a thechillidoctor.cz minden megvásárolt termékről vásárlási dokumentumot (megrendelést),és fizetés után számlát állít ki a panasz benyújtásához szükséges törvényi adatokkal (áru neve, ár, mennyiség, katalógusszám, értékesítés dátuma) ).
1. Reklamációs feltételek
A vevő azt tanácsoljuk, hogy ellenőrizze a szállítmány állapotát (pl a doboz sérülését),amikor a szállítmányt a fuvarozó kézbesíti. A vevő jogosult megtagadni a sérülés jeleit mutató szállítmány átvételét. Ha elfogad egy ilyen sérült szállítmányt, akkor a sérülést be kell írni a fuvarozó átadási jegyzőkönyvébe. Az ezzel kapcsolatos későbbi panaszokat nem veszik figyelembe.
Minden áru a törvényes 24 hónapos időszak hatálya alá tartozik, hacsak nincs másképp feltüntetve. A garancia csak a gyártási hibákra vonatkozik.
A garancia nem vonatkozik az alábbiakra:
a) rendszeres használatból eredő hibák
b) a termék helytelen használata
c) nem megfelelő tárolás
2. Panaszjelentés menet rende
1) értesítsen minket a panaszról e-mailben: eshop@thechillidoctor.hu
2) küldje el az árut ajánlott csomagként (nem utánvéttel) a címünkre: The ChilliDoctor s.r.o., Hornická 2511 / 10a, Ústí nad Labem, 400 11
3) adja meg a panasz okát és címét a szállítmányban
4) az igényelt áruk beszerzéséről szóló értékesítési okmánnyal együtt
3. Reklamáció teljesítése
Panaszát a lehető leggyorsabban, de legkésőbb 30 napon belül, azaz az áru cégünk általi kézhezvételétől számítva kezeljük. Hosszabb panaszok esetén haladéktalanul tájékoztatjuk Önt a panasz állapotáról. Abban az esetben, ha a panasz indokolt, a vevő jogosult a szükséges költségek megtérítésére, különösen a posta költséget, amelyet a követelt áru elküldésekor fizetett. Ebben az esetben szkennelje be a benyújtási űrlapot, és küldje el az eshop@thechillidoctor.hu e -mail címünkre
Abban az esetben, ha a gyártó elfogadja a panaszt, az összeg visszatér az Ön által megadott számlára.
A panaszhoz kapcsolódó dokumentumokat mindig gondosan őrizze meg.
4. Végző rendelkezés
Ez a panaszkezelési eljárás 2016.01.12 -től érvényes